ترازو  – مقیاس عطر مردانه تاثیرگذاری مردانه

ترازو  – مقیاس: عطر مردانه تاثیرگذاری مردانه روزانه شبانه زندگی ترکیبی سبک زندگی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز راهنمای خرید و نگهداری 10 عطر مردانه ای که زنان را جذب می کند!!

    در یک آزمون جالب زن ها بایستی از روی عطر بدن مردها آنها را گزینش می کردند. در میان آنها بعضی از عطرها بودند که زن ها را

    10 عطر مردانه ای که زنان را جذب می کند!!

    در یک آزمون جالب زن ها بایستی از روی عطر بدن مردها آنها را گزینش می کردند. در میان آنها بعضی از عطرها بودند که زن ها را از خود راندند در حالی که بعضی دیگر در لیست محبوب ترین ها قرار گرفتند که در این مطلب آنها را به شما معرفی می کنیم.

    عطرهای مردانه ای که زن ها می پسندند

    اکثر مردها جهت جلوگیری از بوی بد بدن از دئودورانت ها استفاده می کنند ولی جهت خوشبویی چه باید کرد؟ جهت این که عطر تن مان دیگران را مست کند باید چه کنیم؟ در تحقیقات انجام شده است از تعدادی زن درخواست کردند تا ترجیح ارزش را جهت شریک زندگی از میان تعدادی مرد بیان کنند. در واقع زن ها بایستی از روی عطر بدن مردها آنها را گزینش می کردند. در میان آنها بعضی از عطرها بودند که زن ها را از خود راندند در حالی که بعضی دیگر در لیست محبوب ترین ها قرار گرفتند که در این مطلب آنها را به شما معرفی می کنیم.

    در ابتدا جدولی از طبقه بندی عطرها، میزان اسانس و دوام آنها را برایتان آورده ایم. همان طور که می دانید عطرها از ترکیبات اسانس مواد خام (گیاهان، مشک و…) و آب و الکل تشکیل شده است اند. تفاوت عطر و ادکلن در میزان اسانس به کار رفته در آب و الکل درون آنها هست. هر قدر میزان اسانس به کار رفته در عطر زیاد باشد این عطر دوام و دوام بالاتری دارد به طوری که عطرها بیشترین دوام را، حدود 8 ساعت، دارند.

    عطرها از نظر ماندگاری، دوام و میزان اسانس به کار رفته در آنها، به 6 دسته تقسیم می شوند:

    Perfume : میزان اسانس به کار رفته 15 تا 25 درصد

    Soie de Perfume: اسانس حدود 15 تا 18 درصد

    Eau de Perfume: اسانس حدود 8 تا 15 درصد

    Eau de Toilette: اسانس 4 تا 10 درصد

    Eau de Cologne: اسانس 2 تا 5 درصد

    Eau de fraiche یا Deodorant: اسانس کمتر از 3 درصد که همان اسپری ها هستند.

    10 عطر مردانه ای که زنان را جذب می کند!!

    حال نوبت به معرفی محبوب ترین عطرها از نظر زن ها می شود:

    در یک آزمون جالب زن ها بایستی از روی عطر بدن مردها آنها را گزینش می کردند. در میان آنها بعضی از عطرها بودند که زن ها را

    عطر Creed Aventus / Eau De Parfum

    اولین گزینش اکثر زن ها جهت عطر مردانه، عطر کرید اونتوس بوده هست. این عطر جهت تمام فصول سال، و مصرف روزانه و شبانه، مناسب می باشد. غالب ترین اسانس این عطر ترکیب رایحه های شیرین و چوبی از جمله آناناس، درخت توس و مشک است که دوام فوق العاده ای را نیز به همراه دارد.

    عطر Paco Rabanne – 1 Million / Eau De Toilette

    عطر پاکو رابانا، وان میلیون، نه تنها در میان زن ها محبوبیت زیادی دارد بلکه به سادگی نیز در فضا پخش و احساس می شود. این عطر ترکیبی از اسانس های دارچین، گریپ فروت، پرتقال خونی، نعناع، نعناع هندی و چرم است که تاثیر زیادی بر دیگران می گذارد. آن را جهت دورهمی های شبانه، به خصوص اگر در فضایی باز برگزار می شود، مصرف کنید.

    10 عطر مردانه ای که زنان را جذب می کند!!

    عطر La Nuit De L’Homme- Yves Saint Laurent / Eau De Toilette

    ترکیب اسانس های متضادی چون ترنج، اسطوخودوس، سرو و زیره رایحه ای ساخته که دیگران را وادار می کند زیاد این عطر را استشمام کنند. پیشنهاد می شود که این عطر را جهت دورهمی های عصرانه مصرف کنید. از آنجا که این عطر به خوبی دیگر عطرها در فضا پخش نمی شود، بهتر است که هر چند ساعت یک بار آن را تمدید کنید.

    در یک آزمون جالب زن ها بایستی از روی عطر بدن مردها آنها را گزینش می کردند. در میان آنها بعضی از عطرها بودند که زن ها را

    عطر Salvatore Ferragamo- F by Ferragamo Black / Eau De Toilette

    عطر سالواتوره فراگامو نه تنها یکی از عالی ترین بلکه از مقرون به صرفه ترین عطرهای مردانه می باشد. اسانس اسطوخدوس و تونکا از مهم ترین اسانس های این عطر هستند که تاثیر فوق العاده ای بر دیگران می گذارند. دوام این عطر 5 تا 6 ساعت هست، به همین علت می توانید با خیال راحت آن را جهت دورهمی هایتان مصرف کنید.

    10 عطر مردانه ای که زنان را جذب می کند!!

    عطر Versace Pour Homme – Versace / Eau De Toilette

    اگر به اسانس های خنک بیش از شیرین علاقه دارید، این عطر با رایحه مرکبات جهت روزهای بهار و تابستان شما بسیار مناسب هست. از ترکیبات مهم آن می توان به لیمو، شکوفه پرتقال، ترنج، سنبل، گل مریم، دانه تونکا، مشک، عنبر ، سدر و گل شمعدانی اشاره کرد. اگر به دنبال عطری جهت محیط کار یا فعالیت های بیرون از منزل می گردید، ما این عطر را به شما پیشنهاد می دهیم.

    عطر Bleu De Chanel – Chanel / Eau De Toilette

    اسانس چوب این عطر در کنار اسانس مرکبات رایحه ای تولید کرده که فوق العاده لوکس و فریب دهنده هست. هر چه از مدت وقت این عطر روی بدن تان بگذرد، رایحه ای تیز و تندتر به خود می گیرد که خود یکی از دلایل تاثیرگذاری این عطر می باشد. این محصول را می توانید جهت مصرف روزانه خود به خصوص در محیط کار بکار گیرید.

    عطر Thierry Mugler – A*Men Pure Malt – Eau De Toilette

    رایحه این عطر را هیچ کجای دیگر پیدا نمی کنید از این رو که ترکیبات پیچیده ای دارد. جهت ساخت این عطر از روش های سنتی استفاده کرده اند و با ترکیب اسانس هایی چون بلوط، مالت، ادویه های تند و شیرین و چوب عطری تولید کرده اند که نه تنها تند و زشت نیست بلکه بسیار هم تاثیرگذار هست. با زدن این عطر خودتان را از دیگران کاملا جدا خواهید کرد و در جمع خواهید درخشید. اگر چه این عطر جهت موقعیت های متفاوت مناسب است ولی پیشنهاد می کنیم که آن را جهت زمستان و پاییز، به خصوص جهت مراسم شبانه، مصرف کنید.

    عطر Versace Eros – Versace / Eau De Toilette

    اروس، الهه عشق است و همانطور که از نام این عطر پیداست، با عشق و علاقه در ارتباط هست. مهم ترین اسانس های آن وانیل، نعنا و دانه تونکا است که رایحه ای شیرین و مردانه به آن داده هست. این رایحه یکی از پیچیده ترین ترکیبات را دارد که جهت 4 فصل سال و هم مصرف روزانه و شبانه مناسب هست. از نظر دوام نیز این عطر بالاترین دوام را دارد، به همین علت اگر می خواهید به مدت چند ساعت با عطر خود دیگران را تحت تاثیر قرار دهید، آن را به شما پیشنهاد می دهیم.

    عطر Dior Sauvage / Eau De Toilette

    برند لوکس دیور هیچگاه در خلق محصولات خود به اشتباه نمی رود. این عطر نیز از آن دسته عطرهایی است که زن های بسیاری به آن رای داده و آن را جزو یکی از جالب ترین عطرها خوانده اند. اسانس های عنبر، فلفل و ترنج از نیرومند ترین رایحه های موجود در این عطرند که شما را در تمام روز خوشبو و شاداب نگه می دارند.

    عطر Aqua Di Gio Profumo – Giorgio Armani / Eau De Toilette

    این عطر جهت فصل های بهار و تابستان و حتی پاییز جان می دهد. به علت ترکیب اسانس هایی چون ادویه جات، مرکبات، شمعدانی، گل مریم، رزماری و نعناع هندی، شما می توانید هم در طول روز و هم در مراسم شبانه خود از این عطر استفاده کنید. یکی از ماندگارترین عطرهای مردانه، همین عطر هست. با زدن آن به خود رایحه مدیترانه ای را به اطرافیان تان انتقال می دهید.

    گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
    seemorgh.com/lifestyle
    منبع : زندگی ایده آل

    واژه های کلیدی: عطر مردانه | تاثیرگذاری | مردانه | روزانه | شبانه | زندگی | ترکیبی | سبک زندگی

    10 عطر مردانه ای که زنان را جذب می کند!!

    10 عطر مردانه ای که زنان را جذب می کند!!


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار